serowe, banalne ciasteczka

    Są naprawdę proste i szybkie.
Ciastka są trójskładnikowe.
250g sera białego
200-250g masła (ja zastąpiłam olejem kokosowym)
250g mąki.

Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni.

Składniki na ciasto zagniatamy dokładnie i wstawiamy na 20 minut do lodówki.
Po tym czasie rozwałkowujemy ciasto posypując mąką.
Wycinamy za pomocą foremki, szklanki, noża okrągłe (lub dowolne) kształty i tak naprawdę możemy już je układać na papierze do pieczenia i piec 20 minutek.

Ja włożyłam do połowy po kawałku jabłka (pokropionego cytryną) a do reszty dżem i zawinęłam jak pierogi. Piekłam j.w.

Po upieczeniu, jeszcze gorące, przekładam do miski, posypuje cukrem i mieszam.



Jeżeli dzieci garną się do pomagania polecam serdecznie:


Komentarze

  1. Szybkie i bardzo proste w przygotowaniu, zapewne są też bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi smakowicie i wydaje się proste, no i ochota mnie naszła, na pewno zrobię niebawem 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne danie, proste, szybki i smaczne

    OdpowiedzUsuń
  4. takie ciasto serowe jest przepyszne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli spróbujesz któregoś z moich przepisów- przyślij do mnie zdjęcie!
Z chęcią umieszcze je na moim Fb!