Drobiowe roladki z rukolą

Tu wyjątkowo mój MONSZ popisał się w kuchni.
I wyszło mu to znakomicie.
Musze go wykorzystywać częściej :) :)


Składniki:
2 porcje
~2 średnie filety z kurczaka
~garść rukoli,
~pół kulki mozzarelli
~Pomidor 
~oliwa z oliwek,
sól, pieprz

Wykonanie:
Pierś z kurczaka kroimy w dłóż, ale nie do końca, lekko rozbijamy.
Przyprawiamy mięsko solą i pieprzem z dwóch stron.
Wyścielamy umytą i suchą rukolą, pokrojonymi w drubsze plastry pomidorem imozzarellą,

Delikatnie zawijamy w rulon, jeżeli jest taka konieczność używamy wykałaczki do większej stabilności.

Wykładamy ruloniki na papier do pieczenia,
Smarujemy lekko olejem rzepakowym  i układamy dodatkowe plastry pomidora na wierzch.
Pieczemy ok 35 minut w temperaturze 180 stopni (góra, dół)

Wyszły delikatne i wilgotne w środku- idealne :)

DUMA MNIE ROZPIERA :) :)



Komentarze

  1. Bardzo apetyczne danie. Chętnie bym zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają, zainspirowałam się, będę robić roladki, bo dawno u mnie nie było :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli spróbujesz któregoś z moich przepisów- przyślij do mnie zdjęcie!
Z chęcią umieszcze je na moim Fb!