makaron z twarogiem, mango i granatem

Dzisiaj zaproponuje bardzo prosty, szybki obiadek
Ale nie do końca banalnie.
Na słodko :)

Składniki:
~2 szkl suchego makaronu z mąki durum,
~pół mango,
~mały jogurt naturalny,
~połowę pestek z owocu granatu,
~100g twarogu półtłustego,
~2 łyżeczki cukru wanilinowego,
~ew. łyżka miodu,
~łyżeczka soli.




Wykonanie:
Do wrzącej wody dodać łyżeczkę soli, następnie w niej ugotować makaron. Normalnie wybrałabym makaron razowy, jednak ze względu, że jest on twardszy a całe danie delikatne, lepszy będzie makaron pszeniczny.













Jogurt z mango blendujemy, dodajemy ziarna granatu i cukier, jeżeli potrzeba więcej słodyczy należy dodać miodku.

Makaron odcedzamy, wykładamy na telerz, kruszymy na niego twaróg
i polewamy jogurtem owocowym :)


Do jogurtu można dodać wszystkie ulubione owoce,
praktycznie wszystkie dadzą radę :)






Szybkie, smaczne i przyjemne :) :)





Komentarze

  1. Wygląda cudownie :) W takim zestawieniu jeszcze nie jadłam, choć kiedyś robiłam czasem makaron z twarożkiem, rodzynkami i orzechami. A z owoców do makaoronu to najbardziej pasują mi truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że również fajnie, a owoce wszystkie się łapią :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Jeżeli spróbujesz któregoś z moich przepisów- przyślij do mnie zdjęcie!
Z chęcią umieszcze je na moim Fb!