Pizza z hummusem

Zaskakujące połączenie, które w efekcie bardzo mi posmakowało :)

Składniki:

~spód pizzy składniki i wykonanie wg przepisu
~200 g hummusu
~kilka oliwek
~pół czerwonej cebuli
~ po1/4 papryki żółtej, czerwonej i zielonej
~kilka suszonych pomidorow
~garstka rukoli


Wykonanie:
ciasto wykonujemy wg przepisu
Po rozciągnięciu ciasta nakładamy dowolną ilość hummusu
rozsmarowujemy i dodajemy na górę pokrojone warzywka
(cebulę po pokrojeniu solę, ew. obtaczam w łyżeczce oliwy by nie wysychała)

Wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 220 stopni na 5 minut, 
następnie zmniejszamy do 180 stopni i pieczemy jeszcze 15 minut
 Po wyjeciu pizze posypujemy umyta rukola


Zaskakująco smaczne połączenie, chociaż muszę przyznać, że miałam obawy czy będzie to smaczne ;)


Komentarze

  1. Super pomysł :-) ja z hummusem robiłam zapiekanki - bagietki. Z chęcią spróbuję także pizze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ,nie zawalona nadmiarem składników ...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam hummus właśnie w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe podejście do pizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł! I do tego wygląda tak apetycznie, ze wsunęłabym teraz połowę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha! Marzy mi się pizza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam hummus, ale na pizzy go nie jadlam.
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli spróbujesz któregoś z moich przepisów- przyślij do mnie zdjęcie!
Z chęcią umieszcze je na moim Fb!