Pasta z tuńczyka


Dzisiaj rano miałam niezmierną ochotę na pastę.
A gdy zobaczyłam po otwarciu lodówki, że znajduje się tam puszka z tuńczykiem
już wiedziałam jakie śniadanko mi się szykuje :)





Tak więc podaje składniki :):
~ puszka tuńczyka (rozdrobnionego) w wodzie
~ 4 jaja
~ połowę średniej cebuli
~ połowę czerwonej papryki
~ dwie łyżki majonezu
~ szczypta soli i pieprzu


















Sposób przyrządzania:
Jajka ugotować na twardo, ostudzić, pokroić i rozgnieść widelcem.
przełożyć do miski
Tuńczyka otworzyć, odsączyć, przełożyć do jajek.
Cebulkę posiekać drobniutko, paprykę pokroić w kostę.
Dodać do reszty.
Połączyć z majonezem (jeżeli chcecie wersję lżejszą majonez zastąpcie jogurtem naturalnym)
doprawić solą i pieprzem.




Zamknąć w szczelnym opakowaniu i włożyć do lodówki, 
a to dlatego, że najlepiej smakuje schłodzona.






Podawać na grzankach,
ale równie dobrze smakują na świeżutkim chlebku.

Ja polecam jeszcze na górę umieścić świeże warzywa: pomidorka, ogórka, paprykę,
albo warzywa konserwowe. Wedle uznania :)
Czyli kto co lubi :p

Smacznego śniadanka :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Jeżeli spróbujesz któregoś z moich przepisów- przyślij do mnie zdjęcie!
Z chęcią umieszcze je na moim Fb!