Placuszki z owocami

Idealne na pyszne, leniwe, grzeszne, niedzielne śniadanko :) 

Składniki:
(ok 10 szt)
~1 jajko
~szklanka mleka
~lyżeczka proszku do pieczenia
~1,5 szkl mąki(może być razowa)
~2 łyżki miodu
~2 male banany
~garść borówek, winogron
~NUTELLA! ;-)
~łyżka oleju rzepakowego

Wykonanie:
Mąke  mieszamy z proszkiem do pieczenia,
dodajemy jajko, mleko, miód- mieszamy na gładką masę- jeżeli jest za gęsta dodajemy troszkę mleka.
Banany ugniatamy widelcem i dodajemy,
Na końcu mieszamy z owocami.
Nie dodaje cukru- wydaje mi sie, że z owocami i miodem jest wystarczająco slodkie.
Na rozgrzanym oleju łyżką wykładamy masę- smażymy po ok 3 minuty z każdej strony.
Aby sprawdzić czy już jest wystarczająco usmażony wbijamy np wykałaczkę- 
jeżeli będzie suche-znak - wysmażony :)

Ja na górę dodalam po łyżeczce nutelli- A CO! :-p



Komentarze

  1. Tez takie robie, sa idealne na sobotnie/niedzielne leniwe sniadania :)

    Milego,
    Pat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne na każde śniadanko...

    OdpowiedzUsuń
  3. pycha:)dołożyłam trochę olejku waniliowego żeby taki zapach łądny miały;p
    a miałam tylko jabłka ale i tak pyszne;p i bez miodu;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli spróbujesz któregoś z moich przepisów- przyślij do mnie zdjęcie!
Z chęcią umieszcze je na moim Fb!