Koktajl dla urody :)


Często widziałam taki koktajl u koleżanki na swoim koncie int.
Sama podchodziłam do spróbowania z dystansem- szpinak-jako koktajl- nie bardzo.
Ale jednak spróbowałam i teraz żałuje, że tak późno :)
Lepiej późno niż wcale.
Podobno dodaje cerze blasku dlatego zielone koktajle polecane są przyszłym pannom młodym
-do których, jeszcze przez miesiąc należę ;)

Składniki (2 porcję):
~2 garście szpinaku
~duże jabłko
~spory banan
~woda źródlana

Wykonanie:
Wrzucamy wszystkie składniki do blendera, miksujemy do uzyskania jednolitej masy
:)

Teraz zamiast:
Szpinaku:           jarmuż, sałata, brokuł, rukola, roszponka, natka pietruszki
Jabłka:           dowolny sok owocowy, pomarańcza, grejpfrut                
Banana:          awokado, mango                                                               
Dowolnie modyfikować


Komentarze

  1. Lubię takie koktajle i dowolnie je modyfikuje dodając ulubione składniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie i zdrowo świetny zastrzyk energii na początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. baaardzo smaczny koktajl :) też obawiałam się koktajli ze szpinakiem ale jak spróbowałam to mniam :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie obawiam się szpinaku w koktajlu, ale może kiedyś się przełamie. Twój wygląda świetnie, taki intensywnie zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koktajle ze szpinakiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeżeli spróbujesz któregoś z moich przepisów- przyślij do mnie zdjęcie!
Z chęcią umieszcze je na moim Fb!